مزیت نمایش اطراف با دوربین 360 درجه
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

دوربین 360 درجه و یا سیستم نمایشگر فضای اطراف، دیدی پرنده گونه از ماشین را از بالا نشان خواهد داد و یک تصویر متحرک به همراه خطوط پارکینگ، کناره‌های خیابان و ماشین‌های مجاور را روی LCD ماشین نشان می‌دهد. بهترین سیستم‌های دوربین 360 درجه اطلاعات تصویری را به همراه سونار تقویت خواهند کرد که در هنگام نزدیک شدن به یک مانع به شما اخطار خواهند داد، خواه در جلو یا عقب ماشین باشد. سود دوربین 360 درجه انواع خودرو از طریق خرج کمتری برخواهد گشت که برای ماشین انجام خواهید داد (گلگیرهای مچاله شده کمتر)، از آنجا که زندگی‌های نجات داده شده دارای ارزشی بسیار بیشتر از هزینه نصب این سیستم خواهند بود.

Advantage of the 360-degree car camera

 

قیمت گذاشتن بر روی ایمنی

مطمئنا نمی‌توانید هیچ قیمتی را بر روی زندگی یک کودک بگذارید. اما سیستم قانونی و خانواده‌های داغ دار سعی می‌کنند که چنین کاری را انجام دهند.

هر تصادفی هزینه‌های زیادی را به صاحبین ماشین و شرکت‌های بیمه تحمیل خواهد کرد. اگر تصادف منجر به فوت شود این هزینه‌ها بسیار بیشتر خواهد شد و هزینه‌های جانبی زیادی را هم در بر خواهد داشت. حال با توجه به تعداد خودروهایی که در حال تردد هستند، این هزینه‌ها برای افراد و شرکت‌های بیمه مبالغ زیادی خواهند بود. با توجه به ناراحتی‌هایی که بعد از هر تصادف ایجاد می‌شود، هزینه تجهیز خودرو با دوربین 360 درجه مقدار ناچیزی خواهد شد. از طرف دیگر استفاده از دوربین 360 درجه راحتی بیشتری را برای راننده به ارمغان خواهد آورد.

هزینه‌های پس انداز شده به ازای هر زندگی می‌تواند به مقدار زیادی باشد، اگر تنها هزینه‌های مرگ و میر را در نظر بگیریم. همچنین هزینه‌های مربوط به تصادفات کم سرعت و تصادفات از عقب وجود دارند که باید لحاظ شوند.

اگر چنین سیستم‌هایی نصب کنید، مطمئنا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر خواهند بود، چرا که آنها به خوبی می‌توانند افراد پیاده را شناسایی کنند و همچنین وضعیت گلگیر عقب و چاله‌های جلوی ماشین، کناره‌ها و چرخ‌ها را به شما نشان دهند. این امکان وجود دارد که این سیستم در طول زمان استفاده از ماشین، هزینه‌های مربوط به خودش را به شما بازگرداند، در مقایسه با زمانی که هزینه‌های بیمه و نرخ‌های بالاتر گزارش تصادف را در نظر می‌گیرید.

 

توصیه ما: یک دوربین 360 درجه نشان دهنده اطراف ماشین و سونار بگیرید

برای داشتن بالاترین حد امنیتی، به دنبال ماشینی بگردید که دید اطراف و دوربین 360 درجه خودرو دارد. این سیستم‌ها در ماشین‌های BMW، Infiniti، Land Rover، Lexus، Mercedes Benz و Nissan وجود دارند. ماشین را در اول یا آخر روز امتحان کنید، زمانی که بیشترین احتمال برخورد نور خورشید با صفحه نمایشگر وجود دارد، بعضی از آنها کاملا غیر قابل دیدن هستند. به همین دلیل است که باید ماشینی با سونار پارکینگ عقب و احتمالا جلو بگیرید. این سیستم‌های ماشین، سنگ و هر چیزی را تشخیص خواهند داد. معتقدم که سونار امنیت بیشتری را برای افراد و چیزهای دیگر نسبت به دوربین 360 درجه فراهم می‌آورد، اما این چیزی نیست که به تنهایی کافی باشد.

جستجوی ماشین خود را با Nissan و Infiniti شروع کنید، که اکثر ماشین‌های خود را به این سیستم مجهز کرده‌اند و از جمله آنها می‌توان به Nissan Leaf EV، Nissan Murano، Nissan Pathfinder، Nissan Quest، Nissan Rogue، Nissan Versa Note، Infiniti Q50، Infiniti QX80، Infiniti QX70، Infiniti QX60 و Infiniti QX50 اشاره کرد.

شاید به ماشینی با سیستم پارک خودکار نیاز خواهید داشت. ماشینی که به شیوه خودکار به درون جای پارکینگ می‌پیچد، معمولا دارای سونار است تا بتواند برای جاهایی به کار رود که قادر به پارک خودکار نیست. اولین ماشین‌های دارای پارک خودکار، ماشین شما را وارد جای پارک می‌کردند و در مدل‌های جدیدتر حتی توانایی بردن ماشین به داخل خطوط مورب را نیز دارا می‌باشند. شرکت Ford به تازگی مدل Ford Edge را معرفی کرد که توانایی بیرون آوردن ماشین از جای پارک را دارد. اما توانایی پارک خودکار همیشه کار نمی‌کند، که به همین دلیل به یک دوربین 360 درجه نیاز خواهید داشت. یادتان نرود که کمربندهای ایمنی را همیشه ببندید.





:: برچسب‌ها: دوربین 360 درجه انواع خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: